Az optika szakmában reklamáció kezelésnél van egy jelenség, amikor az ügyfél a törött, elhajlott keretét vagy karcos lencséjét szeretné orvosoltatni.
Az optikus megkérdezi az ügyféltől, hogy mi történt a szemüvegével, amire hallottam többször válaszként: - Semmi, letettem a tokba este az ágy mellé és reggelre ilyen volt...
A múltkor hasonlóképpen jártam én is az 1 hetes új szemüvegemmel, csak a szekrényre tettem ki.
Amikor felvettem homályosnak éreztem. Levettem, megtöröltem és még mindig. Jobban megnéztem és látom, hogy karcos a lencse. Átnéztem a törlőkendőm, hogy nem koszos-e és esetleg azzal karistoltam össze.
Miután ez egy új törlőkendő és nem hagyott nyomot, megindult a vezérhangya a fejemben és azon gondolkodtam, melyik lencsegyártó cég lencséje van benne, márkázott vagy nem, hogy így romlik-e a réteg minőség az új termékeknél, mint az autóknál, hogy ilyen szart nem adok az ügyfeleimnek...
Fél percig sem tartó elmejátékomat elcsípve felnevettem magamon, amikor felidéztem az előző nap történéseit...
A szemüvegemet a tok mellé dobtam a sport táskámba és a táska fenekén aprópénz is volt, így volt mivel összekaristolniuk ezeknek a fránya tokmanóknak a drága új szemüveg lencséimet, amíg hazaértem és a szekrényre ki nem pakoltam a táskám tartalmát.
Csodálatos megtapasztalás volt fülön csípnem e misztikus történést, ami engem is megtalált 25 év napszemüveg, 5 év optikai szemüveg viselésem után.
HA GYANÍTOD, HOGY TÉGED IS MEGLÁTOGATTAK A MANÓK ÉS MEGMAGYARÁZHATATLAN OKBÓL KÁROSODOTT A SZEMÜVEGLENCSÉD, AKKOR HOZD BE ÜZLETÜNKBE ÉS SEGÍTÜNK!
NYITVATARTÁS
Hétfő - Péntek: 10:00 - 15:00
Szombat: 10:00 - 15:00
1111 Budapest Bartók Béla út 22.
A Bartók Béla út és a Zenta utca sarkán.
4-es metróval a Gellért térig.
Villamossal a Gárdonyi térig.